söndag 5 maj 2013

Stockholmshelgen

Summerar en fantastiskt fin helg i Stockholm med nära å kära.

Minisemester med min finis.


I fokus var självklart Albins premiärvisning av föreställningen Roberto Zucco på Stockholms Dramatiska Högskola, tillsammans med hans klasskompisar vid skådespelarprogrammet, avgångsklassen 2013. Grymt duktiga skådespelare och vi är såå stolta!!
Roberto Zucco
”Jag har alltid tänkt att det bästa sättet att få leva i fred, det är att vara lika genomskinlig som en glasruta, som en kameleont på en sten, gå genom väggar, utan färg, utan lukt; så att folk ser tvärsigenom en och ser dem som går bakom en, som om man inte fanns.”

 Mysigt häng innan föreställningen i skolans egna restaurang. Magiskt god blomkålssoppa by the way!

Väldigt fint att få hänga med min kära bror.

Tystnad Tagning.

Mysigt efterhäng på premiärfesten.

Vackert par ♥
Victoria & Albin

Fina tavlor i skolans korridorer.
Tangokungen.
Albins egna uppsättning i höstas.

Många kända ansikten på tavlorna i entrén.

Här drar vi vidare mot nya äventyr.

Hahaha. Det här var väldigt kul!
Karl-Oscar åker kana nerför rulltrappan och spräckte byxorna på köpet :)
Vi höll på dö av skratt.
En himla rolig och härlig kväll!!
Som höll igång fram på morgonkvisten.

Lördagen bjöd så på en rejäl sovmorgon. Vid lunchtid åkte vi ut till en latinamerikansk restaurang i Hökarängen.
En cevicheria!
Alltså, gillar man ceviche så måste man bara äta på detta ställe.

Så vansinnigt gott!!
Ceviche i flera olika i utföranden, jag valde en extra stark och nog var det hetta i det. Räkor, bläckfisk, chili, koriander, lime, vitlök, rödlök...
Munnen brann ett bra tag efteråt, men så sjukt gott!

Fina killar!

 
 Vackra fastern.

 Väl blåsigt uppe på Stockholms högsta höjd.

men
väldigt mysigt nere i parken.

 Fina Adam

Vi dukade upp med gottgott plock i vårsolen.

Bästa finaste svärmor.
 Min bror å jag.

En mycket fin familjehelg som jag kommer bära med mig länge!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar