torsdag 22 oktober 2015

Mot helg!

Hej hallå ♥ Vilket höstrusk, man är som ovan efter dagar med solsken så långt tillbaka man kan minnas ungefär! Förstod att den här veckan skulle springa ännu fortare än vanligt och imorgon är jag ledig, wihoo och weekendväskan är packad. Jag åker med mor & far till Uppsala över helgen. Äntligen få träffa mina brorsor och deras sambos. Som jag längtat efter lite häng med dom! Kvar här hemma blir det farmor och girlsen. Edwin och pappan åker nämligen också söderut, en fotbollsskola i Sigtuna är deras grej en vecka framåt.

 Å yes! Med samlade klubbLinaspoäng är den äntligen min.

Som ändå vackert med de vissna kan jag tycka.
(Borde få ner de där tulpanlökarna jag köpt också!)


 Redo för föris ♥

Å hemma igen.
Bilder på lillstrumpan, men det är liksom med henne man hänger mest ♥
 Elise är som vanligt hos kavaljeren om kvällarna. Elma och Emmy också med kompisar. Å Edde har oftast kompisarna i hörlurarna samtidigt som det spelas nåt tv-spel :)

Med full fart såklart!
BMW:n har varit en favvo för alla kidsen. Edwin fick den när han var kring 3.
Hållit sig riktigt bra, även om en tvätt och lackförsegling inte vore så dumt ;)

Frågan är ju bara nu hur jag ska klara mig utan alla pussar tills på söndag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar