lördag 28 april 2012

Bra lördag

Idag har det varit full fart här! Började dagen med att gå en prommis med kära grannfru Vicki. Vi tog det i ett lugnare tempo enligt V, men jag var helt genomsvettig och röd i fejjan när vi kom tillbaks :)  Så fick vi besök av fina Carola med söta lilla Malou som är uppe i Umeå från Stockholm över helgen. Så himla himla trevligt att få träffa dom! Emanuel har roat sig med att frakta bort vintergrejor för förvaring, han har inte hunnit ta allt, utan måste köra nån fler sväng en annan dag. Så fick vi trevligt besök av min käre lillebror Henke. Han testade cykla hit för första gången och konstaterade att det blir fler gånger. 25 min cykling från stan är ju en rätt lämplig sträcka. Avslutningsvis spontan grillning tillsammans med världens bästa grannar!
Måste visa en bild på de vackra rosorna jag fick av min älskling förra lördagen. Dom står sig så himla fint ännu.
 Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar