söndag 24 mars 2013

Skelleftehelg

Har haft världens mysigaste helg med min fina mor. Vi körde upp till Skellefteå igår förmiddag. En lördag med shopping, bubbel & plock på hotellrummet, trevlig middag på restaurang och en god natts sömn i skön hotellsäng. På vägen hem nu idag, stannade vi till i Innervik för ett besök hos moster Ann-Christin & Mats å alla djuren. En helmysig helg ♥
Gottgott och myspysigt plock.

Min mor å jag.

 Fick en så fin present av mamma.
"Du är ju min ängel"

 Snygga morsan i nyshoppade kläder.

 Måla naglarna i lugn å ro. Bara en sån sak :)

Piffade och redo för kvällen.

God Sommardrink.

En mycket fin kväll.

Efter god hotellfrukost denna morgon, så checkade vi ut och åkte söderut mot Umeå.
Men först ett besök hos Ann-Christin & Mats.
Goa hunden Rocky har flyttat hem till moster på sina äldre dar.

En av husets katter.

Vi tog även en sväng ut till hagen för att hälsa på mosters två hästar. 

Så himla fin helg!
Hoppas din varit det också.







1 kommentar:

  1. Tack! Min fina älskade dotter! Den här helgen blev ett mycket fint minne, det måste vi göra om. Pussar och kramar till dig :)

    SvaraRadera