tisdag 29 oktober 2013

Höslovsmysigt

Vi jobbar ju som vanligt denna vecka, men försöker göra kvällarna lite extra lovmysiga. Det är bara Eddeman som har hellediga dagar. Igår kväll var sista barngympapasset med Robert, för den här terminen i alla fall. Vi hoppas att det blir fler tillfällen till våren, det har verkligen varit mycket populärt.
 Duktiga gympatjejen.

 Syrrorna fick också följa med och gympa denna avslutningsgång.

Lillstrumpan,
 som ju inte är så himla liten längre ♥ Härligt med två-årstrotsen förresten ;)

När vi kom hem kröp vi upp i soffan å hyrde en film som alla till slut enades om. Sune i Grekland blev det.

Ikväll har vi haft mysmiddag här hemma, jag å kidsen (Pappan är på mässa och tillhörande middag.)
 Jag å tjejerna åkte till Ålidhem efter jobbet och handlade det vi behövde.
Vi dukade fint.

Och åt jätteGOTT!

♥ ♥ Älskade ungar ♥ ♥

Alla fick välja sin mat. Pizza till Edwin...

Pannkaka till Elise...

Å Sushi & Tzaysallad till mig, Elma och Emmy.


Gossen som hjälper mig så fint,
å speciellt de gånger då pappan inte är hemma.

Trött är det här! Alla tjejerna sov innan klockan åtta och jag är inte långt bort heller.
Kram å Godnatt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar