måndag 6 oktober 2014

Love Monday

Måndag & pappan också föräldraledig ♥
Bästa starten på veckan! 
Och morgonen startades upp med lite lek. 
Polarna Torkel, Julia och den nya stjärnan Najty (?!) var också med.

Sen drog vi på oss trädgårdsstövlarna och gick ut på gården. Gjorde lite förberedelser inför vintern! Hejja oss! Har vi nån höst hunnit med dessa grejor innan snön?! Troligtvis inte ;) Packa släpet fullt med utemöbler (rymde dock inte allt, så kanske snön hinner komma ändå haha), klippa gräset en sista gång denna säsong? och plocka in lite krukor å så. Edith myste i vagnen. 
Mitt uppiallt blev Elise superhungrig och då får man passa på :) Hon är svår i maten minst sagt... När jag kom in hade hon hunnit före och satt redan på sin stol med gaffel å kniv i högsta hugg. "MatMatMat!!!" Tur jag hade pannkakor färdiga som lilla damen önskade ;)

Sen blev det mysmellis när storbarnen kom hem. 
Scones & te (på 90-talsgardinen från huset i Sävar, som nu fått bli min finduk haha) 
Vilket Afternoon Tea Party alltså!
 
Leopardbrallorna har numera fått tuff konkurrens kan jag meddela hehe. Detta är helt klart mina nya favvs (också insta att tacka!) Jag kommer att bo i dom här byxorna framöver. 

 Hade turen att knipa åt mig dessa Peacockpants när dom var på rea tidigare. 
Kika in på ForGoodLuck för massa finheter, underbara bilder & inspiration.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar