fredag 22 maj 2015

Hurra för Masha♥

Igår firade vi vår stortjej Elma som fyllde 9 år.
Kan inte fatta att vi börjar ha så stora barn! Minns så himla väl den söndagsmorgonen när jag tänkte att ja men idag kanske det kommer en bebis. Det var på Emanuels mormor Majs 70-årsdag. Hade värkar light i några timmar och åkte in när det nästan höll på bli dax! Vi hade aldrig trott att det skulle gå så snabbt haha!
Hurra för vår goa fina Elma ♥


 Spännande med paket.

 Å gott med födelsedagsbakelse!
(Edwin ser sjukt fikasugen å avis ut ;))

;)

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


 

På eftermiddagen blev det tårtfixardags.

Elma och kompis Emmy fixade så fint.

 En riktigt härlig sommartårta!

 Å jo här är min present till mig själv, som jag köpte häromdagen.
Passar ju finfint sånna här festliga tillfällen.


Familjen kom hit på kalas ♥

Emanuel fick också en födelsedagspresent! En låda med äppelved till sommarens grillning★


Puss Zacke!

Så många fina presenter.



En egen discokula!
(Bara älskar de nya filtrena jag lagt till i fotoappen VSCO. Alla mina instagrambilder blir nog redigerade där nu :))

Å kolla in det här från farmor, farfar, mormor, morfar och Lars som byggt ihop.
Skrivbordsplatser till båda stortjejerna. Emmy fick sin 7-årspresent, nu lite i förväg.

Sallad är kalasmat!



Eddeman åkte sen iväg på träning.

Sötisar!

Faster blev också firad ♥ 
Hon och Karl-Oscar (som är i Turkey med familjen♥ ) fyller ju år på lördag.

Finaste armbandet {med björk-knoppar} på finaste Elviran ♥

Tårtadax!

Så här fin var tårtan.

Fast Elise ville bara äta lite kex.

Tänk att det blev sommarvärme precis på rätta dagen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar