tisdag 3 april 2012

Bebismage

Har hunnit med mycket idag. Först en sväng på Barnens Hus, vi har ju en liten tösabit som snart fyller 1 år! Inte klokt vad fort det går... Sen handling på Kvantums chark inför kvällens fotbollsmatch (fråga mig inte vilka som spelar, antar att det är Milan. Fotboll eller sport överhuvudtaget är inte mitt största intresse om man säger så...) Efter det en sväng förbi min vän Sofia. Slutligen en storhandling på Maxi. Blev dock lite stressigt där, då jag skulle hämta Emmy på förskolan kl 13.45. Såå det blir en ny sväng dit imorgon :)

Min vackra vän Sofia, med världens finaste bebismage ♥
Sofia är min vän sen 1983 typ :) Vi bodde grannar på Ersboda och va med varandra precis precis jämt. Så när jag var 8 år flyttade min familj till Sävar, men vi höll kontakten. Under olika perioder i våra ungdomsdagar har vi umgåtts mer och ibland mindre. Idag går det alltför långt mellan gångerna att vi ses, men så fint att ändå veta var vi har varandra. Lycka Till min Fia-Lotta ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar