söndag 8 juli 2012

Pyssel i stugan

Det funkar så himlarns dåligt med internet här ute i stugan. Men nu till slut har jag lyckats ladda upp lite bilder från dagen. Vi har haft en otroligt skön och avslappnad sådan. Kajsa har pysslat en massa med tjejerna och Elise har blivit en ★ på att gå. Edwin har spelat dator mest hela dagen, men nu ikväll kom kusinbarn till mig, Alice och Mina hit, så då fick han sällskap i hans egen ålder och lite äldre.

Busfrö ♥ 

 Pyssel med Kajsa. Det tillverkades bl.a. fina pappersdukar och roliga loppor.

Å guuung!

Inte lätt att fånga alla på samma bild :)

Elise älskar lek med bollar. Till storebrors förtjusning såklart!

Fina pojken. Han börjar bli riktigt långhårig nu igen!

Pise har så skön stil.

Syrrorna lekte riktigt bra ute ett tag, utan ett enda bråk. Stort! :)


Har inte hört något från gubbarna som är och paddlar kanot i Öreälven. Men dom har det säkert bra, ute i skogen med alla myggen! Nu kryper jag till kojs här i husvagnen med mina småkyssar. Godnatt!
♥ 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar