söndag 11 november 2012

Lördagsbrunch, Respepp & Farsdag


 Lördagsförmiddagen tillbringades med de här fina tjejerna på Rex för brunch. En mycket lyxig start på helgen må jag säga!

I min fina och faktiskt lite lyxiga tröja från Vero Moda.

Framåt eftermiddagen satte jag och min älskling igång med förberedelser för lördagskvällens middag med våra vänner Tomas & Christin. Pepp och resesnack inför NewYork-resan som nu närmar sig med stormsteg!! Nästa måndag åker vi till Stockholm, för att sedan tidig tidig tisdagmorgon åka mot Staterna. Jihoooo!!!
 Mumsigt Plock i stället för förrätt kan vara nog så trevligt ibland. Parmarullar med pepparrotsfärskost är en absolut favorit som vi åt första gången hos Herr & Fru Andrén.

Blev lite surfande under kvällen för att hitta massa kul saker att göra under våra sex dagar i NY.

En spa-eftermiddag i storstan för mig och fina C låter väl inte helt fel!


Idag, söndag har vi firat bästa pappa E förstås!

 Vi tog en sväng ner på stan medan Eddeman hade fotbollsträning. Pappan fick uppdatera sin garderob en aning. Kan kanske kännas kul att åtminstone ha ett par hela brallor i sin ägo!

 Tokfia mammas!

 Trots regn var det en väldigt mysig eftermiddag i Umeå stad.
Hoppas Ni kära läsare har haft en mysig söndag och fin farsdag.
Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar