torsdag 14 mars 2013

Grattis bloggen 1 år!!

Idag är det faktiskt ett år sedan som jag började blogga. Allt det här (bloggvärlden) var rätt nytt för mig då. Jag kollade ett fåtal bloggar lite sporadiskt sådär. Inte varje dag, som jag gör idag. Idag blir jag inspirerad av många fina bloggar och bloggerskor och vill gärna hitta fler, så tipsa gärna om du har en egen blogg eller läser någon trevlig. Tiden som jag sitter och pysslar med mina bilder för Familjen E är min egna tid (som jag tar mig... kan hända att typ tvätt som ska vikas får ligga kvar nån dag) Min egna tid när jag gör det som jag tycker är roligt. Jag skriver här främst för min egen skull, men är otroligt och hjärtligt glad att så många följer  ♥ 
Jag Elin
med mina guldklimpar
Första inlägget :) 






6 kommentarer:

  1. Ja! Grattis till en mysig och trevlig blogg, alltid lika roligt att kika in varje dag :) Kramar från mormor Sue

    SvaraRadera
  2. Instämmer med mormodern, jättestort grattis till 1-åringen! Din blogg är min favorit, blir så glad utav den!

    Kram! /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Maria! Vad glad jag blir!
      Kram E

      Radera
  3. Grattis till ett àrs dagen fina du! En underbart fin blogg, som är rolig att följa med alla dina fina bilder o familj. Ser fram emot mànga fler fina inlägg :) Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla fina Sophia ♥ Stor kram!

      Radera