fredag 14 mars 2014

Grattis bloggen 2 år!

Ja tiden går ju fort som bekant! Jag tycker det är så himla himla roligt att blogga, att samla mina bilder från dagen och skriva några rader.
Det är liksom terapi för mig och sen den härliga respons som jag då och då får ♥
Det är ju värsta boosten!! Jag är så glad att ni är så många som kikar in här.
Jag har inte tidigare, under dessa två år, haft någon riktig koll på statistiken. Med blogspot kan man se antalet sidvisningar, men inte antalet besökare. Jag har ju märkt att sidvisningarna ökat, mycket tack vare den här grymma tjejen och hennes blogg, samt nu senast the big news inlägget :) och blev lite nyfiken hur många läsare jag har. Skaffade ett statistikkonto för en tid sedan och kan nu se att över tusen läsare i veckan kikar in här! Wow!! Himla kul! Det inspirerar stort till att fortsätta visa små glimtar ur vårt liv ♥ 
Puss på er alla!




5 kommentarer:

  1. Monica Ekström14 mars 2014 kl. 17:33

    Hej
    Jag tittar ofta in och tittar på dina fina bilder och följer dig och din härliga familj. Jag tycker du bloggar på ett så "lagom " sätt. Följer med spänning den stora tilldragelsen i sommar.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja jag har oxå "halkat in på din blogg o föll för dig o din fina familj, ni har underbara barn o det är roligt att följa er. Extra spännande nu med bebisen på gång, får Edwin en lillebror? :) Har varit roligt att "se resorna från Italien o USA bla. Den fina fastern skänker oxå glädje!
    Ha en fin helg!
    Kram Annkristin

    SvaraRadera
  3. Och grattis till oss alla som får följa er <3 kramar fr Maria

    SvaraRadera
  4. Hej :-)!
    Jag hittade din blogg för några månader sedan och nu tittar jag ofta innom, jättekul att läsa om er vardag! Det ger inspiration :-)! Tusen tack för att du skriver och lägger in så fina bilder!
    Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  5. Tack! Vad ni är fina!! ♥♥♥

    SvaraRadera