fredag 26 september 2014

Fredagslyx

Fint med fredag! 
Veckan har varit lite sisådär. Väldigt intensiv och dessutom kantats av låg energi. Jag har en skitförkylning som bara ligger och lurar. Känns något bättre nu ikväll faktiskt, så jag hoppas den är på väg bort och inte tar ny fart!

Några ljusglimtar av vad vi pysslat med sen sist
 kommer här ♥
 Höstpiff med ny blomma.
Jag hade sett blomman i mitt flöde på instagram och tycker den är så fin. Asparagus plumosus heter den visst, alltså en sparrisväxt om någon undrar :)

Här har vi tjejen som precis har upptäckt sina händer.

Söta godingen ♥

Å så här håller hon på typ hela tiden.

 Tjejerna kom hem med fina pysselalster från deras eftermiddag på "mischan".
Familj E ♥
Gulligt!

 Fredagsmorgon och vi hade inga ärenden in till stan eller så. 
Bara hemma/innedag hela dagen. Rätt så mysigt med höstvindarna ute då ♥

 Elise och sitt café ♥

  Bjussar mamma hinkvis med kaffe.

 Tupplur.

 Jag bakade ett urgott bröd, perfekt luftigt och härligt! Också det inspo från insta :)
Receptet hittar ni HÄR!

 Melliset blev ju superlyxigt!
Fredag it is.









1 kommentar:

  1. Hej finis!
    krya krya och ha en helt hel lyckad kväll ikväll.
    Kram från svägerskan

    SvaraRadera