söndag 9 november 2014

Bra sorts helg

En lyxig utekväll med Elvira & Maria inledde denna novemberhelg. Guh va efterlängtat och trevligt! Maria fick den här kvällen av oss när hon fyllde år (i februari!!) Men som vi sa, värt att vänta på det rätta läget, utan tjockmage och pyttepyttbebbar ♥
 
 På fredagsförmiddan var vi en snabbsväng på stan, Elise, Edith och jag tillsammans med Elvira, Maria och Julia.
Jag hittade mig en svart superfin klänning på BikBok, som fick bli utekvällens outfit.
Kul med något nytt och den här svarta känns helt klockren och passande för många tillfällen framöver.

 Peppade brudar ♥
 Förhäng på mysiga Pipes.

 och middag på finfin restaurang, Gotthards.

 Så vansinnigt mysigt,

 med spännande rätter och

 alldeles magiskt gott.

Maten, stilen, inredning och service. Mmmm.

 En toaselfie!

Vi höll igång halva natten och världens finaste svärfar kom och skjutsade hem oss när vi stängt alla ställen haha ;)

Lördagen var man något trött.
 Han överraskade mig med rosor ♥

 och middagen satt som en schmäck. Egna högrevsburgare är ju bara nomnom.

 Fars Dag och pappan i huset har fått välja hur dagen ska se ut. 
Chill ena stunden och städ av garaget andra. Vi har lyckats se en film tillsammans och fotat familjebilder ♥ (mitt initativ då förstås hehe)

 En favvobild på mig och min fina pappa ♥
Grattis till alla andra pappor också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar