torsdag 18 december 2014

Snart jullov

Det närmar sig ledighet för hela familjen ♥
Och jag känner mig ganska så redo för jul!
Julklappar: så gott som check (ska fixa några till julklappsspelet bara)
 Det som kan förberedas till dopet: check!
Vi har lite roligheter kvar, som att slå in klappar, fixa julgran och laga julmat. Men det är mysigt göra, i alla fall när man fått hem sin gran & gjort handlingen ;)
I år, liksom förra året, ska vi fira julen hos svärmor i Vindeln med våran storfamilj. Ska bli så fint. Vi kommer att ha knytis och jag bidrar bl.a. med några favoriter som skaldjurscheesecake, västerbottenspaj och kanske en god fiskpaté.

Pics från veckan ♥
Kalastjejerna i måndags.

Haha ♥

Vi drack en himla lyxig julmust häromdagen. Lagrad på bourbonfat. Mycket god!

Nyfrissad sötnos!
Klippmaraton här en kväll med bästa Lina. 

Pyjamastjejen ♥
 hela dagen lång ibland.

Mys med pappsen innan kvällning.

Hey Pise!

Finaste tröjan från faster ♥
har man nu vuxit i.

Amaryllisen har slagit ut.
I vackra urnan från farmor & farfar, som passar så bra juletid ♥

Det var verkligen ett uppsving för dockskåpet att få flytta ut till vardagsrummet.
Det leks och pysslas med det som aldrig förr.

 Igår kväll fick jag supermysig tid med systra mi.
Vi använde en kupong i Restaurangchanshen och åt indiskt. Mums så gott alltså!

Jag hade ingen aning om att det var så fint att gå tunneln till Haga.

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar