torsdag 12 juli 2012

Prinsessor, Shopping & Middag på Great Eastern

På förmiddagen fick jag revansch mot gräsklipparen :) Har nu lärt mig att det är bra att trycka prime * 3, då startar den lätt som en plätt, hehe...
Tjejerna har lekt bra med sina kompisar och dom har varit både prinsessor/cheerleaders och sprungit i grannarnas vattenspridare.
 Söta töser!

Efter att vi hämtat upp Eddeman från Milan Junior Camp kurrade våra magar och familjen enades om middag på Great Eastern. 
Edwin fick pizza som han va mest sugen på.

Elma åt både sushi och kinesiskt.

Emmy gillade kycklingen bäst.

Elise åt mest ris och sen konserverade mandarinklyftor och ananas till efterrätt.

Innan vi åkte hemåt tog vi en shoppingrunda. På jakt efter finkläder till nästa helg när Karl-Oscar får sin Maria ♥

 Måste bara visa en sjukt fin klänning som jag provade idag. Liite för dyr dock, prislappen 1900:- Märke Maria Westerlind som har så mycket fina klänningar.
Köpte så söta hårband till tjejerna. Kanske jag lånar nån gång.
Elma hittade en klänning i prinsesstilen och Eddeman en fin tröja på Lindex. Pappan hittade sig också lite kläder på MQ. Själv har jag beställt en klänning som jag väntar väldigt otåligt på.







1 kommentar: