söndag 24 februari 2013

Finfin helg

Igår hade vi en så himla fin lördag. Efter frukost tog jag och Elma en sväng till Strömpilen för lite shopping. Sen skjutsade jag henne på kalas hos hennes kompis. Emanuel tog med sig Emmy och Elise till Edwins innebandysammandrag i Holmsund. Själv mötte jag upp en fin vän på Invito och fick vara barnfri för en stund.
 Elma redo för kalas!

Trevlig och så himla mysig shoppingbrunch med finis Nirina ♥

Grymt god passionsfruktsdessert.
Brunchen på Invito var riktigt bra, många trevliga sallader och plock. Gör vi om snart igen.

Gillar den fina blåfärgen på mitt superfynd från Vero Moda (50% på allt i butiken på Strömpilen).

På lördagkvällen var vi bjudna hem till Rolle, Melvin, Filippa och Teddy på en jättetrevlig middag och myskväll. Mycke fotbollssnack ;) men det är ju bra om jag lyssnar å lär nångång haha! Elise höll ut ända till strax efter tio, då batteriet (med all rätt) tog slut.

Dagen idag har varit helt magiskt fin. Riktigt härlig vårvinterdag! 
 Vi packade skotrarna med matsäck å ved och körde ut till Tavlefjärden. Edwin, Melvin och Elma tolkade med snowracer efter skotrarna. Jag och Elise fick mysa i skoterpulkan.

 Nu börjar dessa fina dagar med strålande sol och gnistrande snö. I Love!!

Min glittrande Mashi.

Finaste gossen.

 Melvin & Rolle

 Emmy, Elma & Filippa leker bra tillsammans.

 Pinnbröd och korv är grejer det.
Min Darling ♥

Elise gillar inte att åka "skot", men i skoterpulkan med mamma trivs hon bra.
Ojoj, vad man blev ännu mer längtansfull till härliga påskdagar i fjällen efter denna försmak av det bästa på hela långa vintern.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar