söndag 10 februari 2013

Söndagspiff


Trots ännu en hemmadag och halvt isolerade, så kände jag för att piffa och pigga upp mig lite. Man kan alltid försöka lura sig själv att man är piggare än vad man är håhåjaja... I min prickiga vippiga kjol från H&M och tröjan "med kråsvolanghals" från MTWTFSS.

Hannah Montana-race för Elma & Emmy.

Dagens dukare! 

Duktiga Pise har dukat till lunchen helt själv :)
Viktigast: "Syppen" mitt på bordet.
(=Ketchup)

Fick en så mysig och fin kofta från mamma igår, en gammal favorit för mig i hennes garderob. 

Nu längtar vi väldigt tills pappan anländer från sin skoterfjällresa. Tror dom är riktigt nöjda med resan, trots kyliga temperaturer på dryga 30 minusgrader. Själv har det gått väldigt bra här hemma, trots sjuka jäntor.
Tack till alla som hjälpt mig i helgen med handling, hämtningar, lämningar och utspisning åt min innebandy- och fotbollsspelande gosse.
KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar