onsdag 4 februari 2015

Onsdagsrush

 Såg ut lite såhär:
Utvecklingssamtal nummer tre denna termin (så nu är alla skolbarnens samtal ✓)
Trevlig lunchdejt här hemma med min man.
Ett återbesök på sjukhuset för att röntga Ediths höfter.
Storhandling.

Idag har jag (tvärtom mot igår) inte hunnit fota så mycket. Två bilder+ en bonus bjuder jag på ♥
 Sötaste cafébiträdet
mitt i morgonrushen.

Mumsig lunch här hemma med hämtmat från thaivagnen vid älsklingens jobb.
{ Pad thai är en av mina favoriter }

Ediths höfter såg bara fina ut. Anledningen till röntgen är att hon låg i säte fram till v.37 (då dom lyckades vända henne rätt). Man kollar detta, då sätesbjudning ökar risken för instabilitet i höfterna.
Men som sagt, hennes såg helt normala ut och vi behöver inte komma på fler undersökningar.

 Tänk!! Här låg hon i min mage och guppade ♥
nyvänd å allt.








2 kommentarer:

  1. Min lille låg i säte ända till födseln, o alla missade det. Fick röntga o allt såg bra ut men nu tänker jag att jag ska kräva ett återbesök senare. Stackarn hade fötterna i ansiktet typ. I ett halvt dygn ungefär. Man blir lite arg, skönt att gojäntan eran inte hade något vajsing med höfterna:)
    Stor kram Elin♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men oj Nina! Blev det sätesförlossning? Va tråkigt att det inte upptäcktes tidigare :( Hoppas allt ändå har gått bra för er och lille godingen ♥ Jag såg honom på bild och så lik dig ♥♥
      Edith fick göra röntgen när hon var ca en månad och då såg det bra ut och så blev vi kallade nu ett halvår efter också för uppföljning. Det blir säkert ni med, annars får du begära det. Stor kram till dig!

      Radera