söndag 11 augusti 2013

Släktträff i Stenbäcken

Tackar mina kusiner Ida, Emelie & Evelina för att dom ordnat en så himla trevlig släktträff uppe i Stenbäcken ♥ Mycket bra initiativ och grymt fixat!

Söta huset, där min farfar är uppväxt.

Hallon ♥ 

Busungar.


 Kolla minen på syrrorna!
Här också haha!
Samma min :)

Igår mitt på dan tog vi en biltur till Lossmen för att bada lite.
Men då det bara regnade å regnade kändes det inte alls lockande att hoppa helt blöta in i bilen sen. Så vi skippade badandet. Medhavda fikat mumsade vi i bilen och det blev den badutflyktens höjdpunkt! Supermysigt tyckte barnen, att sitta där i bilen med regnet smattrande utanför.

Goda sommardrinkar och mumsigt plock.

Plocka hallonen.

Tävlingsdax!
Första aktivitet var en riktigt klurig tipsrunda. Mitt lag var väl inte vassast på den typen av frågor kanske ;)

Pise på språng!

5-kamp!




Fina Mor ♥ 
i mysiga ladan där middagen dukades upp.

Se så fint!


Gräsklippning.


Kurragömma!
Många bra gömställen.

En mycket fin släkthelg uppe i min barndoms favoritställe.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar