onsdag 20 maj 2015

Beachparty-tisdag & Pepp inför födelsedagen-onsdag

Mycket ovanligt, men två dagar i rad med shopping på stan för mig och Edith.
Vi har ju en tös som fyller nio imorgon ♥ 
Å igårkväll var det både gymnastikuppvisning för Elma och besök på nya skolan för Edwin. Tyvärr var det samma tid också, så vi fick dela upp oss.
Spännande dag och en helspännande veckostart för Eddeman, som dessutom har haft två grymt roliga praodagar på fotbollsgymnasiet här i Umeå.
 Här är vi!
Redo att dra ner på stan :)
(det är så sällan jag är där och himla häftigt att se hur mycket vår stad förändras)
Vi hittade lite presenter till födelsedagstösen och även en present till mig själv, som jag suktat efter ett tag! Får visa er när jag premiäranvänder den :)

När bebis äter ♥
 Haha hon plockar ut alla korvbitar först och slänger sedan makaronerna omkring sig.

 Till gymnastikuppvisningen letade vi sen fram lite beachparty-grejor.

 Min goa coola fina Masha!
Hon ville vara med på bild ♥

 Uppvisningen gick alldeles lysande och både jag å faster satt stundvis med hjärtat i halsgropen.
Vilka grymt duktiga brudar!!

 Världens gulligaste Erika fotade lite bilder från klassträffen på Prolympia och skickade till mig. Det verkar så toppenbra alltihopa. Hoppas och tror han kommer att trivas ♥

 Redo för stan idag igen!

 Hade tänkt passa på att få bli bjuden på lunch på stan, men det blev lite ändrade planer.
Tur att filen fick förgyllas med strawberries här hemma ;)

Min gosiga lunchdejt ♥

 Elises dragkedja gick sönder riktigt ordentligt imorse, så en ny jacka var i alla fall prio att hitta.
Å så här fina uppdateringar till Pises vårgarderob blev det.


Hon ville prova bums såklart.
{Blomman har hon sått på föris och fick ta med sig hem idag.}

Efter fotbollsträningen:

När Elise badade hos Felix ville Emmy köra badkväll här hemma med Elsa.


Paket redo!

 Faster har även varit här ikväll och vi har haft så trevligt och mysigt. Pepp inför födelsedagar och kalas samt lite frågesport i ämne: faster ;)
Hon gjorde även den här ljuvliga frisyren på Masha.
Pirrig blivande 9-åring somnade till slut.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar