måndag 2 mars 2015

Bus & bad

 Busmorgon!

 Heltrött tjej somnade sedan sittande i sin säng på förmiddagsluren ♥ 

 Sussa så sött!

 Evighetsrosorna haha! Imorgon är det tre (!!) veckor sen jag köpte dem.
Lite falnande, men ändå för vackra för att slänga.

 Morrn morrn!
Förmiddagsluren är ganska samma varje dag. Mellan 10 och 12 ungefär. Sen sover hon ett eftermiddagspass också mellan 15.30-17.00. Natt gör hon kring 21.00. Sedan hon började sova i egen säng sover hon riktigt bra, vaknar kanske 3-4 gånger/natt, men är man snabb med nappen somnar hon oftast om direkt igen. Jag ammar fortfarande litegrann, men försöker undvika det nattetid.

Vi åt de godaste resterna till lunch idag
(som vi åt till middag både lördag & söndag! Emanuel gjorde en megaladdning på 1,6 kg köttfärs hehe)
Om man fick välja bara en maträtt att äta varje dag, så är mitt val absolut köttfärssås & spagetti :)

Idag fick Edwin följa en kompis till Paradisbadet i Övik och Emmy hakade på sin kompis till Aquarena.
Elise blev också så sugen på badhus!
 Hon drog på sig baddräkten och simglasögonen och simmade flera längder i hallen.

Haha!

 Krypande bebben bah:
Jag kör också!

 Hittade igen en så gullig mössa när jag gick igenom påsen med extravantar å mössor.
Vi har nämligen packat halva dagen/kvällen och drar till fjällen imorgon!

Ska bli så himla skönt. Miljöombyte längtar jag speciellt efter. Men sen vädret här hemma är inget vidare sportlovsväder, grått och regn. Vi hoppas fjällen har bättre.
Det brukar vara lite dåligt internet i stugan, så jag önskar er därför en fortsatt fin vecka!
Ska i alla fall försöka uppdatera instagram, jag har ju den roliga fotoutmaningen!
Kram på er 
♥ 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar