söndag 22 mars 2015

Pink hair & Kattvakt

En riktig gott å blandat helg!
I fredags var den här morsan på afterwork,
som blev en helkväll ;)
Oj så trevligt det var! Å lika bra att passa på när man för en gångs skull är ute i svängen haha. Fint att träffa mina gamla brudar och himla kul att Elvira hakade på ♥

På lördagen var man aningens trött och dagen blev skönt chill.
Den här godingen bjöd på lite sovmorgon dessutom 
(efter att först ha vaknat kring fem, men lyckades turligt nog somna om till åtta! Man tackar.)

 Dom här två coolingarna åkte iväg på fotboll.

Å för Pise var det 4-årskalas hos en kompis som gällde. Snacka om peppad tjej!

Emmy hade en toppenlördag med bio, middag och övernattning hos kompis Tilde.
Jag chillade på solaltan med min vapendragare Elvira.

 Så for Elma & faster på en shoppingtur till Strömpilen. Fick denna bild på snygga skor hon önskar sig.
(Nu drar födelsedagsperioden snart igång!)

Hem kom dom med rosa hårfärg :)

Oh... så spännande!


Resultatet ♥
☆Min fina coola Masha alltså☆

 Sen bjöd tjejerna här på två sorters lemonad.
{Som ni ser ;) Fastern toksöt i Elmas glasögon ha ha}


Elise följde sedan med faster hem till Mittifjärden. Hon packade lilla väskan med tandborste, kudde och välling. Om jag ska vara ärlig så trodde jag att hon skulle vilja komma hem till kvällen. Men det gick hur bra som helst och hon ville stanna kvar ännu längre också. StorPise ♥

Mor & far kom hit igår och lämnade katterna. Vi ska vakta dom i en vecka. (Supermysigt! ♥)
Och Hurra för min fina mamma & pappa ♥
40 års kärlek idag! Dom firar på Kanarieöarna.

Söndagen har jag spenderat med dessa två brudar ♥
Vi har haft världens bästaste dag med shopping och mys.


Fin kväll här & ladda för en fullspäckad vecka.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar