torsdag 12 mars 2015

Flower power

Vi hade en förmiddag på vårdcentralen för att kolla upp den här evighetsfeberförkylningen. Som det verkar, så är det inte något annat än en vanlig förkylning att vänta ut. Ny i skaran att trilla dit (igen) är Emmy. Det var i alla fall både spännande, rörigt och lite roligt att vara med alla girlsen på vårdcentralen haha. Elise gillade doktorn skarpt kan vi konstatera :)
 Elma fick en engelsk pelargon av mig som plåster på såren för stick i fingret.
Det var hon själv som valde just en blomma ♥

Det blev ett knippe underbara tulpaner till mamman också.
Älskar färgen och fluffet!
Blommor ger mig så mycket energi

Sen kunde jag inte motstå en sån här ljuvlig kvist på blomsteraffären. 
Ska bli så spännande att se när (om) den slår ut!


Några påskliljor är dessutom fortfarande vid liv och passar fint i småvaserna.

Tjusig lunch.
Min aptit kommer sakta tillbaka. Men förkylningen består. Hostan är värst!

 Funderade nästan hela dan på dagens tema i fotoutmaningen, kvadrat.
 Tills jag gick in i sovrummet :)
Bebis i kvadrat förstås ♥

Faster kom förbi sjukstugan här i eftermiddags och fick sen med sig två töser hem. 
Emmy & Elma kurerar i Mittifjärden tills imorgon nån gång.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar