fredag 24 augusti 2012

Mobilbloggning

Hej hej kära läsare! Vår dator är på reparation, så nu provar jag blogga från mobilen. Får inte samma feeling som när jag sitter vid min kära Mac, men gör ett försök :)
Här har vi mer å mer kommit in i vardagslunken, vilket känns väldigt skönt! Jag tycker det känns helt okej att hösten är här och det känns riktigt kul att börjat jobba igen efter föräldraledigheten. Elise är inskolad klart på förskolan och det går toppenbra. Elma är lycklig att äntligen fått börja skolan.


Igår ikväll var jag på Me & I visning hos fina Jenny här i byn. Härliga kläder och mysig kväll med fina tjejer å så goa Felix förstås!

Felix Olsson

Jenny bjöd på ljuvligt gott fika. Blåbär och åkerbärspaj samt en äppelkaka. Vaniljsås till. Mums! 

Här har jag precis stängt ner skolrestaurangen inför helgen. En stunds paus, sen ner på fritids och 
jobba de sista två timmarna för denna vecka! Fort går det! Dagarna bara flyger förbi.

Avslutar här med en bild på Elmas fina nystädade rum. Vi har rensat och rensat där inne nu under veckan. Får väl se hur länge det håller sig fint :)

Ha en fortsatt finfin fredag!
❤💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar