tisdag 14 augusti 2012

Spontanmiddag med grannar & Back to work

Igår, på en av sommarens varmaste dagar, passade vi på att ha lite altanmys med grannarna och Skåtar. Vicki vi saknade dig!!

 Emanuel kockade mat på muurikkan, nötskav från HäljeGård.

 Tillsammans med finstrimlad vitkål, morot och lök. I pitabröd med goda såser.

 Gobitarna Elise och Felix.

 Fick världens gulligaste blomma i så fin kruka från familjen Olsson ♥
Det var verkligen mycket Elin över den :)
En jättefin och trevlig kväll! 
Satt länge i bara ärmar. Men till slut hämtade Andreas deras gasolvärmare och vi byggde en liten koja med parasollerna.


(Synd på bilderna att jag hade fel kamerainställning, de blev korniga och mörka...)

Nu idag mina kära läsare har jag jobbat min första dag på mer än ett år. Det kändes väldigt roligt!
Men det blir en liten mjukstart. Jag jobbar imorgon också, sen kör jag igång på riktigt på måndag när skolan startar. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar