tisdag 11 september 2012

Trötter


Ett försök att pigga upp mig denna morgon drack jag morgonkaffet i min finaste rosenkopp ♥
Idag är jag bara tröttare än tröttast. Elise har hållit mig vaken stora delar av natten. Trodde nästan hon höll på att bli sjuk lillstumpan, men kan ju vara mardrömmar, eller kanske nån tand? som orsakade hennes oroliga sömn. Ska nog ändå inte klaga så mycket. Jag har blivit som bortskämd med nästan hela nätters sömn här på slutet, det är inte ens varje natt hon vaknar för välling. Det är heeelt fantastiskt de mornar man vaknar och inser att man fått sova ostört natten lång! Men då blir det som i stället nästan extra jobbigt de nätter man får sova för lite. För när man varit inne i de värsta perioder av mer eller mindre sömnlösa nätter går det ju som ändå typ bra. Det är först efteråt man knappt fattar hur man fixade det liksom...
Natti natti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar