söndag 9 februari 2014

Söndagen

Ryggen en pytt bättre idag, men tyvärr inte bra (vad hade jag trott...) Jag har aldrig tidigare känt av sån här ryggvärk (vad jag kan minnas i alla fall...), å absolut inte så här tidigt... Men som jag skrev till en fin gravid vän: Man får väl förstå kroppen också ;)
Köpte en bunt vackra rosa tulpaner till mig själv.
 Pepp & Piff ♥


 Än är det ju ett bra tag kvar, men jag längtar tills jag ska börja plocka fram små bebiskläder från lådorna på vinden. 
Hoppas vi hunnit få upp lådorna med julsaker (som fortfarande står framme) till dess ;)

Danstjejen på Balettakademin.

Medan hon dansade chillade jag i deras mysiga soffa, jag gillar verkligen deras mysiga "väntrum".

Fruktmellis. 
Godast just nu: den apelsinliknande Uglifrukten.
Ugli en till det yttre ful, men i smaken söt och frisk citrusfrukt.

Pise gillar också.

Vilket gäng va!
Dora utforskaren, Pippi, Annika och Boots.


 Emanuel (med sitt ryggont, vi är som två skröpplingar haha) lagade storkok av goda köttfärssåsen som kommer räcka till både en å två till middagar. Kung å ha klart att värma.

 Inte så mycket OS-tittande här hemma faktiskt, men alltid är det ju nån fotboll på tv.

Fotbollsträning för gossen i skrivande stund och
bad för dessa två!
Ha en fortsatt skön söndag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar