söndag 2 februari 2014

Söndagsgöra

Hann springa en snabb sväng på stan idag. Mitt ärende var nya tights, då jag slitit upp ett hål på ena byxbenet, på det enda paret som jag använder. Hittade förstås lite mer också... En supersnygg marinblå typ kavaj på BikBok som jag kommer använda mycket känner jag. Över en klänning eller bara med en tischa under. Så nu har jag outfiten klar inför fredagens teaterbesök med den Grenholmska klanen ♥

 Den här tjejen har faktiskt haft dubbla aktiviteter idag. 
Första danslektionen den här terminen, hon provar hip hop denna gång, sen ett lunchbreak före innebandyträningen.

 Å den här godingen har varit ute och lekt en stund i snön och njutit av det! Hon är annars inget big fan av uteaktivitet tyvärr. Men medan faster skottade hela våran uppfart (Tack älskade fastra/systra mi♥) så tultade hon på bra ute i snön och gjorde snöänglar & snöblommor.

Emmygumman har man knappt sett skymten av. Hon har sina bästisar i husen närmast.

 Elma in action på träningen. Farfar, faster jag och Pise satt på åskådarbänken.

Kvällens middagsmat! Rejäl tallrik med smått å gott :) 
Man ser ju tydligt här att jag äter för två ;)

Nu ska jag mysa med mina killar som alldeles precis kommit hem från fjällhelgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar