onsdag 13 juni 2012

Den blomstertid nu kommer

Skolavslutningsdag!
Jag klädde mig i det finaste jag har i garderoben, Västerbottensdräkten. Det är min kära svärmor Åsa som äger den och jag har lånat den för högtidliga tillfällen. Hon har även herrdräkten och när Edwin döptes för 9 år sedan hade både jag och Emanuel på oss dräkterna, likaså när vi döpte Elise i höstas. Man känner sig verkligen fin i den.
Min gopojke Edwin som nu gått ut 2:an.

 Vilken dag vi fick! Solen har aldrig lyst så mycket denna sommar, som just idag!
Tårtkalas på skolan. En av måååånga tårtor :)

Efter skolavslutningen åkte vi ner på stan en sväng. Det blev Emmy och Elise som följde med. Edwin stannade här hemma med kompisar och Elma följde med en av hennes kompisar hem.
Mjukglass


En tur till förrådet i Baggböle för att hämta hem våra utemöbler. Emmy passade på att hälsa på hästarna och plocka lite blommor till mig.
I denna ljuva sommartid.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar