torsdag 14 juni 2012

Utefix i ☀

Idag har vi pysslat på här ute. Altanen har äntligen oljats klart och det blev riktigt bra. Vi använde en terassolja valnöt. Emmy har hjälpt mig med lite plantering av blommor i våra stora krukor. Vi hjälptes även åt med att högtryckstvätta våra utemöbler. Så nu är vår altan fin och redo att sittas på mycket här i sommar!

Vattenspridare!

 Blommor som min svärmor har drivit upp.

 Mammas lilla toka ♥ med jordgubbssylt runt munnen.

Utemöblerna och parasoller på plats.
Färdig altan!

Nu ikväll har jag gått en härlig promenad runt byn med fina Terese. Så himla skönt och uppfriskande med en kvällsprommis. Jag är dålig på att he mig ut, men blir så glad när jag får trevligt sällskap.

 Grannarnas helt otroligt fina äppelträd i blom.
Vackert!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar