onsdag 6 juni 2012

Lunchdejt, Fotboll & Cirkus i stan

I detta fina hus (med helt klart ett av stans finaste lägen) har min kära vän sedan gymnasiet, Therese, fått flytta in i en lägenhet. Jag blev helt kär i det här huset och dess trädgård. Så otroligt fint och mysigt!
 Cilla och Nirina var också där. Å goaste Bosse. Även vår Elise var med, men hon sov i vagnen en ganska stor del av träffen.
Vi bjöds av Therese på två underbara sallader och stekt halloumi, samt ett gott bröd.
Så trevligt och gott! Tack för idag tjejer!
 Min fina Cilla ♡ med sin lilla Bosse

Efter lunchträffen rushade jag iväg till Campus, där Edwin spelade match och vann stort! Så roligt att kolla på de superduktiga fotbollsspelarna. Trevligt med lite sol också, synd att det alltid ska blåsa i den här stan...

Här på eftermiddagen har det varit cirkus i stan. Det var jag, Edwin, Elma och Emmy som fick gå denna gång. Edwin och Elma tyckte hela föreställningen var grym, medan Emmy började skruva på sig efter halva. 
Tur att det blev paus så vi fick köpa lite sockervadd!


Jag var helt handsvettig vissa cirkusnummer, bl.a. konster på höga höjder :)
 Sockervadd-of course


När vi kom hem hade älsklingen dukat och lagat så fin middag. Han hade gjort sin goda köttfärssås och en trevlig sallad med oliver och parmesan. 


Sammanfattning: En mycket bra 6 juni!
Todeloo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar