torsdag 3 april 2014

Cherry Blossom

Mycket bra ryggförmiddag! Hela morgonen och förmiddagen kändes det nästintill normalt när jag rörde mig. Klart vi skippade bilen till föris idag (de knappt 500 metrarna ;)) Mycket trevlig känsla. Det kändes som att jag ville göra allt på en gång, haha. Gå en långpromenad, åka till Strömpilen å shoppa, dammsuga hela huset... 
 Lugnade mig dock lite och har bara tagit det lugnt och njutit av dagen ♥  

 Hittade körsbärsris på Ica Ålidhem. Blev så lycklig! Det är ju bland det finaste som finns. 
Återstår att se om jag får det att slå ut i blom. Hoppas!!

 Faster kom förbi och hade Pises gulliga gräsägg med sig.

 I bakartagen idag igen.
Pitekaka nummer två är nu kirrad.

 Tur att han älskar kaksmet. Lätt att övertala till bakning hehe.
 Stolt Pise visar sitt alldeles egensådda gräsägg ♥ 

 Nu: repris av det här från gårkvällen.
Framför favoritprogrammet Köksmästarna.
♥ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar