tisdag 29 april 2014

Surt efter

En bra morgon & förmiddag. Jag var förbi på jobbet och fixade med lite beställningar.
Hann träffa några goa barn också innan jag hastade vidare. Blöjor slut och tvättmedel slut= en runda till Maxi Strömpilen.
Trivs så bra i långa linnen. Å då exakt alla linnen jag äger har nåt litet hål här eller där, så hade jag som mål att köpa nya idag. Hittade lite annat också. Länge sen jag shoppade nåt till mig själv och jag köper bara sånt som jag kan använda även efter att lillfisen har kommit.
Den här kimonon i spets blev jag helt kär i. Så fin och sval å skön i sommar tänker jag. Från H&M 249:-

 Men alltså att shoppa tar verkligen på krafterna, även om det var en mycket liten shoppingrunda med bara två butiker... Det är som att jag har en viss rygg/energidepå som jag får förbruka varje dag. När den är slut är kroppen slut. Ikväll har jag varit död. Ryggen värker så jäkulst å TENS:en har urladdat batteri :(

 Men den här godingen får ju vem som helst på bättre humör ♥

 Linas Barnkasse-middag föll 4 av 6 i smaken (de två yngsta är oftast de mest skeptiska.)
Fräsig korvstroganoff med körsbärstomat, vitlök & oregano. Jag gillar inte korvstroganoff i vanliga fall, men den här var väldigt god!

Nu ska jag snart krypa ner i renbäddad säng.
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar