söndag 27 april 2014

Peppar, peppar

Inga fler fall av magsjukan, än så länge!...
Å Elma har varit pigg & kry idag. Skönt att det verkar vara en snabbt övergående variant i alla fall. 
Emmy hade sin första fotbollsträning här på söndagsförmiddagen. Himla kul tyckte hon.
Å Eddeman hade helgens andra träningsmatch, mot Ersmark och med vinst!
Fotbollstjejen som fick hjälp av faster att fixa med frisyr & kläder.

Lite uppvärmning hemma innan avfärd mot Täfteå. 
{Tack familjen Olsson, att hon kunde åka med er dit ♥}

Å vi åkte för att kolla gossens match.
På fasters axlar blir det lite roligare att kolla fotboll ändå.

 
Mitt ♥

Bananpannkaka till lunch vare beställt. Inte alls dumt :)

Sen gjorde jag en pesto till middagssalladen.
Det är sååå mycket godare att göra egen.

Mucho parmesan är det i min pesto.

Efter middagsförberedelserna tog jag mig en tupplur på drygt två timmar. Välbehövligt då jag legat på helspänn hela natten och kanske kommer göra även i natt (?) Minsta lilla hostning nu ifrån Elise reagerar man på. Kan nog kanske inte riktigt pusta ut de närmaste dagarna...

 
Älskar sommarmat!
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar