torsdag 10 april 2014

Torsdagsdejt

 Kan själv!
Det mesta just nu...

 Elise blev förresten så himla göllig i håret när faster fick klippa henne igår. Fint att få bort det där tunna fliset som hon haft sen hon var pytteliten bebis-Elise.

Efter lämning på föris rejsade jag in till vårdcentralen.
Och efter läkarbesöket blev jag bjuden på värsta golunchen på Darlings jobb. 
Hälften var, mums!! Mysigt med lunchdejt så här i veckan.

Hemma igen och en stunds vila för preggot, innan jag tog itu med gigantiska högar av tvätt och fix.
Å så inslagning av sista presenten till gymmi-älskaren Pise.

Tjejerna drog (efter många om & men) igång med städning i prinsessrummet.

 Emmy är oftast städledare.

 Själv hittade jag fram en fin flaska som jag haft sparat sen länge. 
Den kan jag ha som vas tänker jag.

Stod en stund å spanade på Eddeman & Isse genom fönstret. 
Dom är för himla duktiga alltså!!

Nä. Nu är detgodnatt. Natti natti.
Sweet Dreams.
♥ 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar