lördag 9 augusti 2014

Däckad

Fy tusan, så jäkla risig jag har varit sedan natten mot onsdag. Nu så väldigt mycket bättre, om än inte helt återställd. Det började med en urinvägsinfektion, som sedan med världens magsmärtor och största sannolikhet vandrat uppåt mot ena njuren. Men som sagt lite oklart var smärtan i magen kommer ifrån. Hög feber och allmänt riktigt hängig, crp på 146 →vilket mest troligt tyder på nån typ av bakterieinfektion. Flera timmar på sjukhuset, med prover på infektion, röntgen av lungor (som var bra) och ultraljud på livmodern (också bra). Äter antibiotika och hoppas att det bara fortsätter gå åt rätt håll nu! Här är några bilder från mina piggaste stunder lately, när jag orkat vara uppe nån minut eller två.
 Har levt på citronvatten senaste dagarna.

Pise ordnade med litet kafferep för sjuklingen ♥

Brorsan ♥
har haft en intensiv & superrolig vecka på UFC fotbollskola. 

Fredagen slog ändå alla rekord i roliga aktiviteter för gossen:
UFC fotbollsskola
Kalasskoj på Fortet Megazone
Kommuncupsmatch IFK Umeå City-Tomtebo (med vinst 6-2★)
Tillbaka på kalaset fram till sängdax
Snacka om slut kille :)

Syskonmys ♥


Jag å lillsnuttan på förlossningen (akutgyn) och i samma fåtölj som jag satt när hon fortfarande låg i min mage, men nu uppe på min mage ♥

Lilla goding ♥

Kidsen har som tur haft roliga dagar! Flera gånger bad i ån, bad i grannarnas pool, tivoli, massa lek, show-&musikrepetition för kommande storshow, biovisning med kioskförsäljning, övernattning med mera!! 
 Elise & Felix åker karusell på tivoli, Elise i prinsessvagnen och Felix som ryttaren :) så gulligt! (Granne Andreas som tagit bilden)

Tack till våra fantastiska grannar för all hjälp, mysstunder för barnen & omhändertagning av mig ♥
Ni är ba bäst!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar