tisdag 5 augusti 2014

Instafynd

 Dagen idag har varit lite upp och ner, hmmm. Humöret på hela bunten har minst sagt varit lite svajigt... Tror att vi blir extra griniga i värmen emellanåt. Dagen började och slutade i alla fall väldigt bra. Gnabbet däremellan glömmer vi gärna :)
 Hallon plockade till frukostfilen...

...som intogs ute i skuggan. 
Morgon & kväll går det att vistas ute, men under dagen har jag inte pallat. Då vill jag vara nära fläktande hav eller annat svalk.

 Tjejerna hjälpte mig att plocka in vinbär från våra två buskar. Räckte till nästan en fylld flaska med svartvinbärssaft. Mmm, såå gott! Hemmagjord saft är det bästa och tar slut alldeles för fort.

 Göllet våran ♥ på vår nya fina rosmatta.

 Som jag köpte via instagram! Så himla bra ställe ♥ 
Tänk all inspo man dagligen får från alla möjliga, för mig kända och okända personer. Löv it!

 Chillmode!

 Hej hej ♥

 Alltså förstå hur mycket bebisar fäktar med armar och rör på småbenen!

Inte konstigt att dom är små tröttisar efter dessa gympapass. 
Godnatt på er!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar