lördag 1 december 2012

Discoshow & Glöggkväll

Först:
En bild från kvällen igår. Vi premiärprovade pastamaskinen. Älsklingen var riktigt haj på det där. Lyckades få till en mycket god helfärsk pasta.

 En bild från morgonen. I väntan på första avsnittet av Julkalendern.

 Idag har vi fått se en glittrig och härlig dansshow, när Elma hade uppvisning med FunkyKidz-gänget.


Världens mysigaste eftermiddag & kväll!
Har tillbringats med kära mor & far.

Och älskade bror Henke.
Vi saknade dig bror Krille, hoppas spelningen i Luleå gick bra!!
Å bästa svärmor Åsa! Vi saknade dig här också.

Vi drack god glögg (årets Blossa föll mig verkligen i smaken!)

 Jag fick öppna paket.

Sååå fina presenter!!

 Elise i sin nya leopardi-klänning, som hon fick i paketkalendern, men som hon icket ville ha...
Neeeeeeej!!! var hennes ord när hon ivrigt hade öppnat paketet imorse. Haha, trodde faktiskt inte att hon skulle va så himla brydd om vad som var inuti paketet, men tji fick jag :)

 Fina mor

 I Innertavle har det ungefär kommit snö från noll till hundra nu i eftermiddag/kväll. 
Myyys!!

 Precis i lagom tid, till första advent.




1 kommentar:

  1. Kommer Edwin ihåg att jag och han plöjde hela förra Mysteriet på Greveholm en gång? Jag tycker årets glögg smakar sjukt likt trocadero!

    SvaraRadera