onsdag 19 december 2012

Julhälsning

Ja govänner! Eftersom att jag tydligen tabbat mig och inte klickat bekräfta när jag beställde våra julkort på nätet... så blir det inga riktiga julkort i år... varken från oss eller från mor & far, då jag i samma veva trodde att jag beställt åt dom också. Vill därför här passa på att önska en riktigt God Jul till alla nära & kära samt alla fina läsare där ute! Vill också tacka för alla fina julkort som kommit i vår brevlåda. Det förgyller ♥

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

önskar

Familjen E

  ♥


2 kommentarer:

  1. GOD JUL tillbaka till fina familjen :) Hoppas ni fàr en underbar jul med nära o kära. Kommer upp pà fredag o längtar ngt enormt, efter familj o även en riktig vinter :) Stor kram till er alla

    SvaraRadera
  2. God Jul till Er! Hoppas att ni får en härlig ledighet! Kram Christin

    SvaraRadera