fredag 14 december 2012

Fredagsmys med Julklappsinslagning

Härligt med fredag! I helgen blir det att mysa en massa. Lite fix och pysslande blir det också såklart, en del klappar ska försöka inhandlas och kanske vi får hem oss en gran?! 

Ikväll har vi haft riktigt fredagsmyys med tacos, dansshow & julklappsinslagning.
  Fina tårtfatet som också är som ett pussel.

 Härligt Pise! Alla tårtbitar på plats.

Edwin gjorde sitt första Traderaköp (med min tillåtelse givetvis) här tidigare i veckan.
 Idag fick han hem vinsten. Kommer nån ihåg dessa samlarkort??
Nostalgi nanting!! Dessa är från 1986 och killen som sålde dem avrådde från att käka det medföljande tuggummit i förpackningen.. haha!

 Dansshow här hemma nu i kväll.
Elise älskar också att dansa!!


Peppad tjej som får sova över hos sin kompis för första gången ikväll.

Efter att de två barnen som sover hemma somnat (Edwin och Elma sover hos varsin kompis) har jag ägnat mig åt julklappsinslagning. Druckit lite glögg och lyssnat på julmusik.

Min fina Amaryllis är som vackrast nu. 

Njut nu av er helg govänner! Försök känna lugnet och skippa julstress. Det ska jag försöka med. Kram & Godnatt alla fina!
 ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar