måndag 10 februari 2014

Hey monday

Fler i familjen har drabbats av hemsk ryggvärk (pappan & gossen). Det borde innebära att min hemska värk inte bara behöver vara graviditetsrelaterat, vilket känns lättande. Fast läskigt också, vad har vi drabbats av för unison ryggvärk?? Ingen av oss är förkyld i övrigt. Hur som helst så går det åt rätt håll för mig. Mindre ont idag än i går och jag har kunnat arbeta, på lite halvfart kanske, men ändå.
 Veckansbarn-påsen redo this monday morning!

 Det ser ut som att vi äter frukost, men det här är vår mysiga lunchdejt serrni ♥
Idag fick vi sällskap av gossen som har kort skoldag på måndagar.

Hämtning på föris brukar gå smidigare när grannflickan Emma hänger med oss, hon har sina knep hon!



Alltså, säger bara Guacamole ♥
Passar till det mesta just nu skulle jag tro.
Städledare Emmy styr upp kaoset i tjejernas gemensamma rum.
 Ordning & Reda är hon nog bäst på av alla i familjen, vilket i och för sig inte säger så himla mycket ;)

Godnatt min skatt.  
Nu snarkar du sött här bredvid mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar