lördag 8 februari 2014

Planer i stöpet

Vaknade denna morgon med ryggontet från hell. Så hela den här lördagens planer gick i stöpet.
Håhåjaja... Hur ska detta gå? Skärpning rygg.
Sängen och vila så gott som hela dagen i stället för att kolla innebandymatch, stadstur och februarifest.
Mys i storsängen med dom här brudarna.
Emmy som sovit hos sin kompis såg vi inte till förrän fram mot eftermiddagen. 

 Alltså...

lördags...

lugnet...



 Elise ska vara veckans barn på förskolan nu till veckan. 
Mycket peppad tjej!
Som plockar i och ur grejor ur påsen. Blir kul att se vad hon slutgiltigt väljer. Det ska vara en favoritleksak, en favoritbok och en favoritskiva som hon får visa för kompisarna på föris.

 Ett försök att peppa upp mig själv idag...
Förstår att Elise tycker jag ser läskig ut med sån här mask haha! 
Men visst är morgonrocken himla fin?


Tråkigast att kvällens planer fick avstyras. Februarifesten hos en fin vän.

 Så kom hon hem, jäntan som nästan bosatt sig hos grannflickan. Dom hade sovit gott och haft världens myskväll igår.

Röding är bland det godaste jag vet. Hade turen att få äta det till middag ikväll. Emanuel & Rolle med några små medhjälpare lagade maten.
Röding med västerbottensmos, vitvinssås & svampfräs.
Sååå gott!

Tack å Gonatt! Hoppas ryggeländet läker till sig nu i natt.






2 kommentarer:

  1. Min fina härliga dotter! Jag hoppas att det bli bättre i din rygg! Kramar till dig :)

    SvaraRadera
  2. Min fina härliga dotter! Jag hoppas att det bli bättre i din rygg! Kramar till dig :)

    SvaraRadera