lördag 22 februari 2014

Lugnet på Prästvägen

Vi är hos kära svärmor i Vindeln och har det väldigt bra. Jag har precis vaknat efter en skön sovmorgon. 
Här kommer vår fredagseftermiddag och kväll in pics.
 "Visst trivs man som här" är ett uttryck som inte är taget ur luften. När jag kommer hit, blir jag helt lugn i kropp å själ ♥ Det är någonting speciellt med detta vackra härliga hus å hem, som förr om åren var komministerbostad (Vindelns vackra kyrka ligger rakt nedanför.)

 Pysslet är i full gång. 

 Pise pysslar.

 E ♥

 Emmy skapar en fin skatt i ull med massa vackra pärlor och snäckor på.

 Jag pysslade på i köket, där jag trivs bäst.

 Elise gillar ju som bekant, också att härja i kök.

 Fredagsmiddagen!
Laxburgare med prästostdipp och fänkålssallad. 
Hittade receptet hos Linas matkasse, som vi kommer att testa om några veckor. Tror det blir super för oss!
 
Smaskens.

Pise med kakburken i högsta hugg.

Sen fortsatte pysslet för faster och Edwin. Ska visa er det färdiga resultatet sedan, för jag tror dom kommer hinna klart sitt verk nu i helgen. Det blir GRYMT!!

Elma geisha 
innan tack å gonatt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar