fredag 2 maj 2014

Hej v.31!

Mycket krämpor nu alltså! Förutom fogarna, som känns av även i vilande läge... så har sammandragningarna börjat ta fart igen. De har jag knappt haft några alls de senaste veckorna (säkert för att jag vilar så mycket). Jag vaknar på natten av dessa starka sammandragningar, som jag minns så väl att jag hade även med Elise. Då trodde jag flera gånger att förlossningen hade börjat, men blev lurad om å om igen och hon väntade ända tills v. 39 innan hon kom ut :) Jag försöker att fokusera på allt positivt, för hur det än är med alla krämpor så njuter jag av att känna livet som växer här i min mage ♥ Tiden går rätt fort ändå.. Vi är såå nyfikna vem det är! Emanuel tror att det är en tös och det tror nog jag också.
En liten Edith kanske? 



 

2 kommentarer:

  1. Vad vacker du är!
    Och spännande att se vem som gömmer sig där inne :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla fina ♥
      Mycket spännande och himla roligt att klura!

      Radera