torsdag 22 maj 2014

Hej v.34!

Tidigare här i veckan var jag hos barnmorskan. Blodtrycket var bra (125/80) och jag behövde inte stickas, då järnvärdet var så bra sist för tre veckor sedan. Sf-måttet hade skjutit bra, 4 cm sen sist (till 31 cm) så nu är vi prick på mittenkurvan igen. Har verkligen känt att det varit en bra växaperiod på slutet, både lillbebben å jag gottar oss ;) ♥-ljudet 130 slag/min. 

Det är oftast livat i magen på nätterna, eller snarare tidiga morgnar, så där vid halv fyra, fyra och jag har då svårt att somna om. Sen drömmer jag väldigt mycket nu. Den konstigaste drömmen var när jag kom helt nyförlöst, med vita skjortan på å allt, till en spelning där brorsan spelade. Jag såg det väldigt viktigt att få en bra plats så jag kunde fota konserten... med en nykläckt bebis på armen... som vi inte kommit ihåg att kolla könet på ännu.
 ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar