fredag 23 maj 2014

Solig fredag

 Hipp Hipp Hurra för min fina Elvira idag! 
(Vet att du inte är förtjust i den här bilden, men jag tycker vi är rätt gölliga hehe! 10 år sen ganska prick, Elvira just fyllda 13 bast. Puss Love You ♥)
Och Hipp Hipp Hurra för min goa svåger Karl-Oscar som också fyller år idag!
 Tycker det är lite häftigt med syskon som fyller år samma dag, att man liksom lyckas pricka in av alla 365 dagar haha! Min mor har också en äldre syster som fyller år samma dag som henne. Å nu kanske vi får en lillfis på Emmys födelsedag den 1 juli, inte är det omöjligt i alla fall!

 Supertaggad tjej äntligen på väg till föris denna fredagsmorgon.
En hel vecka sen sist!

 Jag blev utbjuden på lunch.

 Av mitt fina löv ♥

 Innan jag åkte hem svängde jag förbi vår grannby där det finns ett riktigt smultronställe, om man vill ha trädgårdsinspiration. Sen åkte jag hem och slängde mig på soffan. 
 
 En glass med min gosse hann jag också med denna soliga fredagseftermiddag...

Innan vi hämtade upp våra tre prinsessor.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar