torsdag 15 maj 2014

Hej v.33!

Oooh... Det närmar sig! Pirrigt och såå spännande!! Kroppen visar tydliga tecken på att den så smått börjar förbereda sig. Med stundvis riktigt rejäla sammandragningar och ett molande ryggont (utöver foglossningsvärken). Å så det här pirret, som stötar nästan, nedåt ljumsken. Jag känner igen allt, som om det vore alldeles nyss och inte tre år sedan! Jag vet hur jag vill att min förlossning ska bli och det är skönt att tänka så. (Men sen om det är så det blir är ju förstås en annan femma... ♥) 
Nervöst & pirrigt men peppad å taggad! 
I övrigt är det så himla mycket jag skulle vilja orka med att göra. Det här boandet... Städa upp, fixa fint, plocka bort å plocka fram... Får ta det lite eftersom, lite varje dag som jag orkar.
 ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar