onsdag 23 maj 2012

MammaMia & mer firande

Hade en för himla trevlig förmiddag med Mamma och Mia. Vi åt en supergod och härlig lunchbuffé på Lindellfiket. Sen gjorde vi ett besök i fikarummet på ub. Så kul att få träffa alla! Det är ju väldans länge sedan jag uppehöll mig i de där lokalerna :) Närmare 10 år sen! Under åren som jag pluggade, arbetade jag på biblioteket några timmar varje dag/kväll. När jag slutade plugga jobbade jag kvar där halvtid och trivdes verkligen kanon. Har även jobbat i städet på universitetet samt stått i UBfiket, som fanns där på den tiden.

Finisar!

Nu ikväll har vi haft lite mer firande av stortjejen våran. Mormor och morfar, farmor och farfar, farbror och kusinerna har varit här och uppvaktat med så fina presenter.
Ett stort paket med ljud i :) Hon hade önskat sig ett piano! En keyboard blev hur bra som helst (kan man plugga in hörlurar i, hihi!)


 Farmor kom med vackert inslagna paket. En egen vävstol med tillhörande trådrullar i flera olika färger.

Slängde ihop en riktig sommartårta i maräng med lime curd, grädde och härliga sommarbär!




1 kommentar:

  1. Stora fina tjejen. Ser att hon blivit firad som sig bör. Stora kramen från mig till dig

    SvaraRadera