fredag 25 maj 2012

Min nya ljuva klänning

Klickade hem denna vackra klänning för några dagar sedan. Den är så fin och påminner mig väldigt mycket om min brudklänning, med tyllrosorna. 


Den får nu hänga och vara vacker bredvid mitt lilla "altare" tills jag kanske får använda den vid något festligt och passande tillfälle. 

Några bilder här från när vi gifte oss. Den 30 november 2009 ❤  In the City of Angels. I den svensk/norska sjömanskyrkan, San Pedro, LA. Dessa bilder har vår underbara fotograf Kerstin Alm tagit.

Utsikt Trump National Golf Club
Los Angeles Harbor




 ❤  ❤  ❤




4 kommentarer:

  1. Ååhhh, vilken vacker brudklänning och ny klänning! Vart är dessa köpta? :)

    Trevlig helg!

    /Maria 3-barnsmamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å va roligt! Min brudklänning är märket Nixa och köpt i Skellefteå, på Ateljé Elisabeth Victoria. Den nya klänningen är märket Little Mistress (ett favoritmärke, många fina klänningar!) köpt från Nelly.se Tror den finns kvar :)
      Ha en fin helg du med!
      Kram

      Radera
    2. Tackar!! Ska genast kollas upp :)

      Radera
  2. Å vad vacker. Du kommer att stråla i den. Jag måste också hitta en med mina ballonger. Lycka till säger jag bara :-)

    SvaraRadera